Curriculm Vitae
Wykształcenie
2011 - 2013 Uniwersytet Zielonogórski - Bezpieczeństwo Narodowe Magister bezpieczeństwa narodowego
2000 – 2004 PWSZ Sulechów Inżynier zarządzania
1996 – 2000 I LO im. E. Dembowskiego w Zielonej Górze Profil ogólny
Przebieg pracy zawodowej
2010 - aktualnie - Departament Inwestycji Miejskich i Zarządzania Drogami Urząd Miasta w Zielonej Górze
podinspektor ds. zajęcia pasa ruchu
- koordynacja w zakresie zajętości pasa drogowego,
- przekazywanie i odbieranie części pasa drogowego przed i po wykonaniu robót niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi,
- kontrola pasów drogowych pod względem nielegalności jego zajęcia,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w przypadku stwierdzenia samowolnego zajęcia pasa drogowego,
2008 – 2011 - Maryag – Marketing & Reklama & Public Relations – własna działalność gospodarcza
WŁASCICIEL
- zarządzanie firmą;
- usługi związane z marketingiem i reklamą, organizacja festynów, promocji;
- projektowanie i skład ulotek, plakatów i innych nośników informacji;
- pomoc w prowadzeniu działalności gospodarczej firmą i instytucją, m.in. pomoc w aplikowaniu o środki z LRPO oraz o środki budżetowe administracji samorządowej przeznaczone dla sektora NGO;
- usługi z zakresu Public Relations;
- projektowanie graficzne m.in. loga, logotypy, wizytówki, plakaty, ulotki, foldery, inne periodyki,
- projektowanie i wykonywanie stron www, z pełną grafiką i kodowaniem;
- skład komputerowy;
- W celu obejrzenia przykładowych wykonanych tego typu prac proszę obejrzeć galerię na stronie firmowej : http://maryag.prv.pl/galeria.html
2006 – 2008 Wojewódzka Rada Koordynacyjna ZSMP w Zielonej Górze
SKARBNIK RADY WOJEWÓDZKIEJ
- gospodarka finansowa stowarzyszenia w tym analiza i kontrola środków finansowych;
- przygotowywanie wniosków aplikacyjnych i ich rozliczanie merytoryczne oraz finansowe;
- pozyskiwanie funduszy na działalność statutową stowarzyszenia;
- sporządzanie pism, decyzji i stanowisk na Zarząd stowarzyszenia ze szczególnym uwzględnieniem gospodarki finansowej;
- wykonywanie czynności księgowo-kancelaryjnych w działalności stowarzyszenia, przygotowywanie danych do sprawozdań i pism informacyjnych;
- organizacja szkoleń, kursów, różnorakich form aktywnego spędzania czasu wolnego;
- koordynacja Akcji Letniego Wypoczynku w 2007 roku.
2004 – 2005 Międzynarodowe Centrum Spotkań „Zameczek” w Łagowie Lubuskim
p.o. DYREKTOR
- zarządzanie ośrodkiem w tym gospodarka finansowa ośrodka;
- uzyskiwanie funduszy na rozwój ośrodka;
- koordynacja działalności turystycznej ośrodka;
- organizacja wypoczynku dla dzieci i młodzieży, organizacja szkoleń, kursów;
- prowadzenie księgowości ośrodka;
- gospodarka administracyjno-kontrolna w tym sporządzanie GHP i instrukcji żywieniowych.
2003 - 2005 Wojewódzka Rada Koordynacyjna ZSMP w Zielonej Górze
SEKRETARZ RADY WOJEWÓDZKIEJ
- zarządzanie biurem, prowadzenie dokumentacji stowarzyszenia, sporządzanie pism, decyzji i stanowisk;
- wykonywanie czynności księgowo-kancelaryjnych w działalności stowarzyszenia;
- prowadzenie bieżącej analizy środków wydatkowanych na zadania własne i zlecone w stowarzyszeniu z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie planów, przygotowywanie danych do sprawozdań i pism informacyjnych;
- organizacja szkoleń, kursów, różnorakich form aktywnego spędzania czasu wolnego, organizacja wymian międzynarodowych;
- rozpowszechnianie informacji, tworzenie materiałów informacyjnych i promocyjnych;
- kontrola finansów stowarzyszenia;
- sporządzanie wniosków dotacyjnych;
- prowadzenia Akcji Letniego Wypoczynku w roku 2003 i 2004;
- utrzymywanie i rozbudowa kontaktów zagranicznych stowarzyszenia;
- szkolenia z zakresu informacji na temat stowarzyszenia, pracy społecznej, kultury, wymiany międzynarodowej i organizacji przedsięwzięć.
Kursy, szkolenia
2007 – „Profilaktyka i rozwiązywanie problemów alkoholowych w społeczności lokalnej”
2005 – pisanie projektów w ramach UE – EFS - „Aplikowanie o wsparcie z Europejskiego Funduszu Społecznego i zarządzanie projektem”
2005 – Centrum Edukacji Obywatelskiej – MOD
2002 - Kurs dla wychowawców placówek wypoczynkowych
Dodatkowe umiejętności
- prawo jazdy kat. B;
- posługiwanie się oprogramowaniem komputerowym ( m.in. pakiet MS Office);
- posługiwanie się aplikacjami umożliwiającymi w pełni korzystanie z zasobów internetu;
- znajomość zasad prawidłowego składu komputerowego tekstów oraz przygotowania grafiki do druku lub na użytek Internetu;
- znajomość wielu programów graficznych i użytecznych do pracy z grafiką komputerową: m.in. Corel Draw 12, 3D Flash, Aligator Flash Designer, Photo Filtre Studio;
- znajomość programów do konwersacji, obróbki i składu graficznego, (w tym edycja i konwersacji tekstów): m.in. PDF Editor, ABBYY FineReader;
- znajomość programów do pracy z kodem HTML – edytory stron www – np. Pajączek 5.0, Nvu, EdHTML 5.0;
- znajomość programów do konwersacji i obróbki filmu oraz dźwięku: np. VideoSpin;
znajomość wielu innych przydatnych programów do pracy z tekstem, grafiką i tworzeniem stron www.
Znajomość języków obcych
- język niemiecki – stopień podstawowy;
Zainteresowania, hobby
- filatelistyka;
- archeologia nowożytna;